Horo Horo
Administrator
Dołączył: 04 Lis 2006
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Północy
|
Wysłany: Czw 17:47, 09 Lis 2006 |
|
|
Oto nasz system walk:
Zasady tworzenia szamana:
A więc tak powinno wyglądac stworzenie szamana:
Imię: ( moze byc wzięte z anime/mangi )
Nazwisko:
Wiek:
Wyglad: (mozecie dac linka zeby do obrazka)
Medium:
Rodzaj szamana: (różdzkaż, zwykły szaman, lalkarz, doshi, wielka kontrola ducha)
Duch:
Nazwa :
Wiek:
Wygląd (to samo jak u szamana)
Ilość HP i FR wybiera się samemu byle ich suma nie przekraczałą 500 punktów.
FR:
HP
Ataki:
Jeden atak który nie zabiera FR (Foryoku)
3 Ataki zabierające FR (MAKS 50 FR)
Czyli np.
Cięcie (0FR)- opis ( niekoniecznie)
Super szybki atak (25FR)
Wielka aureola (30FR)
Mega cięcie (50FR)
Ale mozna ich dopiero uzywac kiedy sie zrobi jedność ducha (ale to za chwilke Very Happy )
A pod samym duchem i szamanem piszemy staty tzn.:
Wygrane: 0
Przegrane: 0
Remisy: 0
Itemy: mozna je znaleźc chodząc po forum zostaniecie o tym poinformowani przez Pm (wiadomosci prywatne)
Sytem walk:
Przykładowa walka może wyglądać tak:
Yoh VS Zeke:
Yoh:
Jedność!!
Niebiańskie cięcie (25FR)
Zeke:
Jedność!!
Ognie piekielne (30FR)
Sędzia :
Komentarz:
Yoh:
Jedność
Niebiańskie cięcie (25FR) (sędzia rzuca kostką i jak wypadnie np. 4 to 25 razy 4 =100 DMG
HP:(300)210
FR:(200)175
Zeke
Jedność
Piekielny ogień (30FR) (tak samo jak u Yoh tyle żę sędzia wylosował liczbę 3 czyli 30 razy 3= 90DMG
HP(400)300
FR(100)70
itd.
Aż ktoś w końcu zada cios krytyczny i zabije przciwnika.
UWAGA: OBAJ GRACZ WYKONUJĄ ATAK W TYM SAMYM CZASIE!!! WIĘC JEST MOŻLIWOŚĆ REMISU!!
Itemy:
Itemki można kupować w sklepie lub dostając PM (prywatną wiadomość) od członka rady. Itemy można używać bez straty tury.
Walki z potworami:
O walkach z potworami decyduje wielka rada szamanów która przesyła szmanowi od czasu do czasu PW o walce z potworem
Wszystkie pytania proszę kierować do działu pytania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|